مصطفی طباطبایی

شماره صفحه: 1

تأملی در روش «تبلیغی- تخریــــبی» مصطفی حسینی طباطبایی   آقای مصطفی طباطبایی، شخصی است که سال‌ها در شهر ما به تبلیغات ضد شیعی اشتغال دارد و افرادی را از دامان ولایت اهل بیت علیهم‌السلام دور ساخته است. ایشان که به‌ فراست می‌داند در جامعه‌ای شیعه


پاسخ مختصر به شبهات وهابیت پیرامون توسل و شفاعت   نویسنده : ع - اخباری   قسمت اول     در پاسخ به مقاله آقای محمد زاهد که به نقد آراء شیعه با اتکاء به قرآن پرداخته بودند، مقالات متعددی از طرف دوستان به ما رسیده است که ما آنها را به تدریج در وبلاگ به نمایش خواهیم


اگر دین اسلام مانند امپراطوری ایران و روم و مفهوم خلیفه رسول الله در قاموس کسانی، امور لشکرکشی و کشورگشایی است؛ بنده به صراحت اعلام می‌کنم که شیعه هیچ ادعایی در مورد خلافت امیر المؤمنین ندارد. ما معتقدیم این دین غیر از آن امپراطوری‌ها و جانشینی رسول خدا غیر از ولایتعهدی کسری&zwnj


چندی پیش در فضای مجازی آقای علی اصغر غروی به باوری از باورهای شیعی معترض شده و آن را مخالف قرآن خوانده است. گفتنی است که مدعیان قرآن گرا، اگر چه در اعتقادات خویش اختلافات عمیقی با یکدیگر دارند و هیچگاه نمی‌توانند به وحدت ایدئولوژیک دست یابند لیکن در تهاجم به تشیع و شعائر شیعی هم پیمان


به نام خدا مناظرات نوشتاری آقای مهدی چهل تنی با مدعیان قرآنی – قسمت 31 مقدمات ماجرای سقیفه و علل بیعت علی علیه السلام محقق محترم در مورد صحنه سازیهای سقیفه سخنانی فرموده و تحلیل هائی ارائه فرموده اند که خلاف تمام واقعیت های تاریخی است .آنچه در سقیفه اتفاق افتاد نه بوئی از شورا و ن


پاسخی به مدعی، نقد مختصری بر"در پاسخ مفتری" خواننده آگاهچند روز پیش در زوایای تاریک اینترنت با متنی مواجه شدم که مخلوق ناچیز خدا مصطفی حسینی طباطبایی نوشته بود. (http://www.tabatabay.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=۷۸۸#۷۸۸)ایشان درباره علت نوشتن آن متن، از جزوه ای یاد


از عوارض دورویی و نفاق این است که شخص دچار نسیان شده و گاه و بی گاه تناقض گویی می کند. بی شک اعتقاد به استفاده از هر روش و وسیله برای نیل به هدف،سرلوحه اعمال و رفتار چنین اشخاصی است. آقای مصطفی حسینی طباطبایی در مراسم ختم آقای عطایی،ناخواسته درون خود را آشکار و جلوه هایی از نفاق خویش را ب


مطالب‌‌مان را دنبال کنید




logo-samandehi

کپـی‌برداری از مطالب سایت فطرت با ذکر منبع در راه رضای خدا مجاز می‌باشد.